Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

17 Nisan 2017 Pazartesi

İşe başlangıç tarihim 1 Ekim 1988 ben ne zaman emekli olabilirim?

51 yaşınız dolduğunda emekli olursunuz
Her gün SÖZCÜ Gazetesinde sizin köşenizi okuyorum. İnsanlara açıklamalar yaparak yardım ettiğiniz için sizlere teşekkür ediyorum. Benim sorum, ben ne zaman emekli olabilirim? Doğum tarihim 11 Aralık 1970. İşe başlangıç tarihim 1 Ekim 1988. Prim gün sayım 5134. Askerliğim 1990-1992 yıllar arasında yaptım. Murat Karaç
1 Ekim 1988 sigorta başlangıcıyla 4/a (SSK) statüsünden emeklilik için 25 yıl sigortalık süresi, 5450 prim günü ve 51 yaş şartlarına tabisiniz. Askerliğinizi ilk defa sigortalı olduğunuz tarihten sonra yaptığınızdan, askerlik borçlanması emeklilik şartlarınızı değiştirmez. Sigortalılık süreniz dolmuş. 316 gün daha prim ödendiğinde prim gününüz de doluyor. 51 yaşınızı dolduracağınız 11 Aralık 2021’de emekli olmaya hak kazanırsınız.


Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Sezgin ÖZCAN - SÖZCÜ

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com