Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

8 Haziran 2017 Perşembe

Ben sigortalı çalışanım Bağ-Kur emeklisi babam vefat etti yetim aylığı alabilir miyim?

Çalıştığınızdan babanızdan aylık bağlatamazsınız
Soru: Ben sigortalı çalışanım. Bağ-Kur emeklisi babam vefat etti. Babamın son eşi maaşından faydalanıyormuş. Bende yararlanabilir miyim? Yararlanırsam ne kadar alabiliyorum, nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
Pınar TINAZ
Cevap: Bağ-Kur, sigortalı çalışan kız çocuklarına ana veya babalarından dolayı yetim aylığı bağlamaz. Çalıştığınızdan dolayı Bağ-Kurdan yetim aylığı alamazsınız.  


Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com