Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

10 Ağustos 2017 Perşembe

Toplam 8952 günüm mevcut ne zaman emekli olabilirim?

1 Şubat 2021’de emekli olabilirsiniz
Soru: 1 Şubat 1969 doğumluyum. İlk sigortalı işe giriş tarihim 3 Ağustos 1992’dir. Kasım 1992’de askere gittim. Askerden sonra 1994 yılında Uzman Çavuş olarak TSK ya giriş  yaptım. Haziran 2000’de istifa ederek ayrıldım. Ağustos 2000’de bir bankada SSK lı olarak işe başladım ve bankanın kapandığı 2008’yılına kadar çalıştım. Daha sonra 2009’da özel bir şirkette işe başladım. Halen SSK’lı olarak çalışmaktayım. Uzman Çavuş iken normal askerlik borçlanması ödedim. Oda hizmetten sayıldı. Yıpranma ile toplamda Emekli Sandığındaki hizmet yılım 3060 gündür. SSK hizmetim ise 5982 gün olarak görünmekte. Ayrıca fiili hizmet süresi zammıyla SSK giriş tarihim 18 Şubat 1991’e çekildi. Şu anda toplam 8952 günüm mevcut. Ne zaman emekli olabilirim?
NL.
Cevap: SSK’da emekli olmak için; 25 yıl sigortalılık süresi, 5525 gün prim ödeme ve 52 yaş şartlarına tabisiniz. Süre ve prim şartını sağladığınızdan, bundan sonra prim ödemeseniz de, 52 yaşınızı dolduracağınız 1 Şubat 2021’de emekli olabilirsiniz. 


Emeklilik ve çalışma hayatı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

Kaynak: Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com